KUNDEPOLITIK

Vi har fokus på vores kunder

Det er målsætningen hos ServiceKompagniet®, at yde service af høj kvalitet.
ServiceKompagniet® skal være Danmarks mest velansete leverandør indenfor nuværende og eventuelt tilkomne forretningsområder.
  • Kundens tilfredshed er af afgørende vigtighed. Det er kunden, der definerer, hvad der er tilfredsstillende kvalitet.
  • Kunden har krav på personlig og individuel betjening.
  • Alle reklamationer skal behandles hurtigt og effektivt.


Personalet hos ServiceKompagniet® har udvidet tavshedspligt over alle forhold hos kunden, som de måtte blive bekendt med under udførelsen af arbejdet. Denne tavshedspligt ophører ikke ved fratrædelse fra selskabet.
Det er til stadighed målet at vedligeholde og udbygge et godt kundeforhold.
Ved fastlagte kundebesøg udbygges samarbejdet mellem kunden og ServiceKompagniet®.
Sikker service, dygtige medarbejdere og seriøse teams er Deres garanti for en høj, stabil kvalitet.